Úvodní strana / Výdejní místa České pošty

Výdejní místa České pošty

Ve spolupráci s Českou poštou nabízíme unikátní službu s možností vyzvednutí zásilky na více jak 2700 poštách v celé České republice. V průběhu objednávky si zvolíte pobočku České pošty, kam budete chtít zásilku doručit. Možnost vyzvednutí zásilky na zvolené poště je většinou do 1-2 pracovních dnů, pokud objednávku provedete v pracovní den do 13:30. O možnostech vyzvednutí jste informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení zásilky na poště.

   

OBJEDNÁNÍ  STAV  DOPRAVA  DORUČENÍ
Při dokončení objednávky vyberte způsob dopravy Česká pošta - Balík na poštu a zvolte příslušnou pobočku. Jakmile je zásilka předána, dostanete SMS zprávu s podacím číslem zásilky. Zásilka je v průběhu noci přepravena na depo České pošty a následující pracovní den doručena na zvolenou pobočku. Ihned po doručení zásilky na pobočku dostanete 
SMS zprávu, že je zásilka připravena k vyzvednutí po dobu 7 dní.
       


 

 

 

 

 

 

ZPŮSOB PLATBY
Na pobočkách České pošty lze platit pouze v hotovosti. Pokud si přejete, můžete při objednávce zvolit jako způsob úhrady "bankovní převod" a zaplatit bankovním převodem. Po obdržení celé částky na náš bankovní účet, je zásilka expedována.

 

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY
Jakmile je zásilka předána České poště, obdržíte SMS zprávu s podacím číslem zásilky. Toto podací číslo je na stránkách České pošty aktivní do několika hodin a poté můžete sledovat stav Vaší zásilky online na stránkách České pošty: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

PODMÍNKY VYUŽITÍ SLUŽBY
Podmínkou využití služby je, že délka balíku nepřesáhne 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm. Maximální hmotnost balíku je 30 kg. Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu pošta odpovídá až do výše udané ceny, která činí v základní ceně 50 000 Kč

VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY
Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo zásilky, které  jste obdrželi v SMS, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována).

 

ZMĚNA MÍSTA DORUČENÍ

Nevyhovuje vám termín nebo místo doručení vaší zásilky? Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den podání po obdržení SMS zprávy s podacím číslem zásilky změnit pobočku, kde si chcete zásilku vyzvednout.

ZMĚNA ZPŮSOBU DORUČENÍ, CHCI BALÍK DOMŮ!

Pokud z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

Proč u nás

Nakupujte bezpečně

Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa

Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu

98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma

U nákupu vybraných digitálních fotoaparátů a objektivů máte po ČR dopravu ZDARMA.