Úvodní strana / Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

Tyto obchodní podmínky byly zpracované a jsou pravidelně kontrolované společnost APEK. Kontrolu udělení značky APEK můžete zkontrolovat zde.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v čl. 2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Uplatnění reklamace (reklamační list)

Společnost Nikon Corporation poskytuje roční evropskou záruční lhůtu na digitální produkty. Některé vybrané produkty jsou kryty celosvětovou zárukou. V této lhůtě 12 měsíců je možné se obrátit na autorizovaný servis Nikon ČR. V druhém roce záruky se záruční servis uplatňuje u prodejce.

Společnost Canon poskytuje roční evropskou záruční lhůtu na digitální produkty. Některé vybrané produkty jsou kryty celosvětovou zárukou. V této lhůtě 12 měsíců je možné se obrátit na autorizovaný servis Canon ČR. V druhém roce záruky se záruční servis uplatňuje u prodejce.

Výrobky, které prodávající nabízí v e-shopu, jsou pořízené z celé Evropské unie, jedná se tedy o tzv. evropskou distribuci. V některých případech se může jednat i o mimoevropskou distribuci. V tomto případě je potřeba v případě uplatnění práv z vadného plnění se obrátit přímo na prodávajícího. V případě informace ohledně přesného původu konkrétního produktu může kupující kontaktovat infolinku 722 093 063 nebo se můžete dotázat na e-mailové adrese info@digital24.cz

Záruční doba v délce 24 měsíců se vztahuje na kupní smlouvy uzavírané se spotřebiteli. V případě prodeje osobě, která je podnikatelem a uzavírá smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti je stanovena záruční doba 12 měsíců.

Reklamované zboží kupující zašle na adresu prodávajícího: 

Český velkoobchod s.r.o., Rižská 1580/5, 102 00 Praha 10

Proč u nás

Nakupujte bezpečně

Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa

Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu

98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma

U nákupu vybraných digitálních fotoaparátů a objektivů máte po ČR dopravu ZDARMA.