ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Úvodní strana / Kariéra

Kariéra

Jsme česká společnost působící v oblasti ecommerce od roku 2011, provozující eshopy ve 12 zemích EU. Aktuálně hledáme nové pracovníky do svého týmu:
  • Místo pracoviště: Františka Diviše 944, Praha - Uhříněves
  • Pracovní poměr: práce na plný úvazek
  • Smluvní vztah: pracovní smlouva
Manažer nákupu/ produktový manažer
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Stabilní česká společnost působící v ecommerce, hledá do svého týmu manažera nákupu. Nabízíme zajímavou práci v ecommerce ( online prodej - eshop ) Hlavní náplně práce je nákup stávajícího sortimentu + zalistování nových segmentu a výrobků.
  • Nákup stávajícího sortimentu
  • Vyhledávání a zalistování nových produktů
  • Vyhledávání nových dodavatelů v rámci EU
  • Cenotvorba
  • Vedení obchodní agendy, administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
  • Zázemí české společnosti
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zajímavou práci v ecommerce
  • Přátelský kolektiv
  • Nástup dohodou
  • Notebook a mobilní telefon
Požadavky na zaměstnance
  • Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním: středoškolské s maturitou
  • Vzdělání v oboru: Nákup, prodej
  • Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Samostatnost, pečlivost, logické uvažování
  • Praxe v nákupu, ecommerce, eshopu
  • Znalost anglického jazyka,
  • No knowledge of the Czech language is required
Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Manažer nákupu/ produktový manažer? Dejte nám o sobě vědět.
 
Asistent/ka obchodního oddělení
Benefity: bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, zahraniční pracovní cesty, rozjezd zcela nového projektu
Zařazení: asistentka, pracovník call centra, vkládání dat do počítače, pracovník back office, obchodní referent, administrativa, doprava a zásobování, prodej a obchod
Co budete mít na starosti?
  • Posouzení zákaznických reklamací (ověření popsané vady, kontrola balení ...)
  • Práce v našem interním systému (samozřejmě vás zaškolíme)
  • Komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu i telefonu
  • Domluva se zahraniční zákaznickou podporou
  • Zodpovědnost za reklamační sklad - udržování systému
  • Komunikace s přepravci
A co vám nabízíme my?
  • Práci v přátelském menším kolektivu
  • Stabilní práci "covid necovid"
  • Férovou mzdu, která přijde na účet vždy včas
  • Zaměstnaneckou slevu na naše produkty
  • Příjemné moderní kanceláře v Uhříněvsi (skvělé dopravní spojení z metra C, vlaku, autobusu i parkování u objektu)
  • Kompletní zaškolení
  • Práce v multikulturním prostředí
Požadujeme:
  • Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
  • Zvyklého pracovat s PC (v interním systému zaučíme)
  • Pečlivého a organizovaného, který si umí seřadit priority a věnovat se nejdřív tomu, co "hoří"
Zaujala Vás nabídka práce na pozici: Asistent/ka obchodního oddělení? Dejte nám o sobě vědět.
Proč u nás

Nakupujte bezpečně

Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa

Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu

98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma

U nákupu vybraných produktu máte po ČR dopravu ZDARMA.