Úvodní strana / Často kladené dotazy (FAQ)

Často kladené dotazy (FAQ)

Máte zboží skutečně skladem ?

Náš internetový obchod je spojen se skladovým systémem a k aktualizaci dat dochází několikrát za den. Zboží je fyzicky skladem v našem distribučním skladu v Rudné u Prahy a je připraveno k expedici zákazníkům prostřednictvím dopravců nebo výdejních míst po celé České republice.

Za jak dlouho mohu očekávat zboží, které jsem si objednal přes internet, pokud je skladem?

Zboží je většinou doručeno následující pracovní den při splnění podmínky, že je zboží skladem a je objednáno do určité hodiny. Podrobnosti v tabulce:

Výdejní místa Do kdy objednat (v pracovní dny) Termín doručení
Osobní odběr v Rudné u Prahy do 12:00 v daný pracovní den
Výdejní místa sítě Uloženka do 13:30 následující pracovní den
Česká pošta - Balík na poštu do 13:30 následující pracovní den
Doručení na dodací adresu    
Přepravní společnost DPD do 13:30 následující pracovní den
Česká pošta - Balík do ruky do 13:30 následující pracovní den

 

Za jak dlouho jste schopni dodat zboží, které je nedostupné?

Zboží neni skladem u nás ani u dodavatelů. V takovém případě nejsme schopny sdělit předpokládaný termín kdy bude zboží opět dostupné.

Jaká je cena dopravy a lze si určit čas doručení?

Na digitální zrcadlovky, objektivy a vybranné produkty je DOPRAVA ZDARMA. U ostatního sortimentu je cena dopravy při doručení na dodací adresu 99 Kč včetně DPH. V případě odběru na výdejním místě sítě uloženka nebo Česká pošta 40 Kč včetně DPH. Veškeré informace o způsobu doručení se dozvíte také zde.

Prodáváte zboží na splátky?

Slpátkový prodej nabízíme prostřednictvím společnosti Home Credit. Vybranné zboží dáte do košíku a při výběru platby zvolíte jako způsob úhrady prodej na splátky Home Credit. Podrobnosti o možnosti prodeje na splátky najdete zde.

Mohu u vás platit platební kartou?

V našem internetovém obchodě nelze platit platebními kartami. Toto se týká také možnost platby platební kartou na výdejních místech sítě Uloženka, Česká pošta a přepravní společnosti DPD.

V případě reklamace mohu odnést přístroj k Vám na prodejnu nebo musím rovnou do servisu?

Podle obchodního zákoníku, máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu, tak u prodejce. Pokud máte možnost, doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis, kam reklamaci následně k vyřízení stejně přeposíláme. Urychlíte tím její vyřízení. Seznam autorizovaných servisů najdete na stránkách našeho internetového obchodu zde.

Kde najdu servis na konkrétní značku?

Kompletní seznam všech autorizovaných servisů na jednotlivé značky naleznete na našem webu zde.

V jaké lhůtě mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) můžete do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). Možnost vrácení výrobku ve lhůtě 14 dnů se se vztahuje pouze na kupní smlouvy uzavírané se spotřebiteli. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží. Nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží. Podrobné informace k odstoupení od smlouvy najdete zde, Celé obchodní podmínky našeho internetového obchodu naleznete zde.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Zboží zasíláme pouze na území České republiky. Pokud máte zájem o doručení zboží na Slovensko, navštivte prosím náš sesterský obchod Digital24.sk

 

Proč u nás

Nakupujte bezpečně

Jsme ověřený zákazník portálu Heureka a vlastníme APEK certifikát.

Výdejní místa

Své zboží si můžete také vyzvednout na více než 200 výdejních místech.

Zboží ve vlastním skladu

98 % veškerého sortimentu máme skladem a je připraven k okamžité expedici.

Doprava zdarma

U nákupu vybraných digitálních fotoaparátů a objektivů máte po ČR dopravu ZDARMA.